سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از بخیل در شگفتم ، به فقرى مى‏شتابد که از آن گریزان است و توانگریى از دستش مى‏رود که آن را خواهان است ، پس در این جهان چون درویشان زید ، و در آن جهان چون توانگران حساب پس دهد ، و از متکبّرى در شگفتم که دیروز نطفه بود و فردا مردار است ، و از کسى در شگفتم که در خدا شک مى‏کند و آفریده‏هاى خدا پیش چشمش آشکار است ، و از کسى در شگفتم که مردن را از یاد برده و مردگان در دیده‏اش پدیدار ، و از کسى در شگفتم که زنده شدن آن جهان را نمى‏پذیرد ، و زنده شدن بار نخستین را مى‏بیند ، و در شگفتم از آن که به آبادانى ناپایدار مى‏پردازد و خانه جاودانه را رها مى‏سازد . [نهج البلاغه]
اندیشه آزاد
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ادعای سناتور جان مک کین:

ادعای سناتور جان مک کین:
قانون مشخصی برای حمایت از آشوبگران نداریم


پس از صرف هزینه های گزاف دولت آمریکا برای حمایت از اغتشاشگران در ایران و برآورده نشدن خواسته های مقامات کاخ سفید، جان مک کین، سناتور جمهوریخواه و نامزد انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری در آمریکا علت این ناکامی را نداشتن قانونی مشخص در آمریکا برای حمایت از آشوبگران ایرانی دانست.

وی در مصاحبه با فاکس نیوز ضمن تاکید بر لزوم حمایت قاطع دولت آمریکا از آشوبگران در ایران گفت: دولت اوباما بهتر است به جای وضع تحریم های جدید علیه ایران، به حمایت از افرادی که در خیابان های تهران علیه حکومت این کشور شعار می دهند بپردازد.

وی در ادامه می گوید؛ اوباما دچار یک اشتباه استراتژیک شد که بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات در ایران چند روز تا حمایت آشکار از آشوبگران در این کشور وقت تلف کرد.

مک کین در ادامه تاکید کرد که کاخ سفید باید به راحتی از مردم ایران (اغتشاشگران) حمایت کند و اطلاعاتی که لازم دارند در اختیار آنها قرار دهد. وی بدون اشاره به تصویب بودجه های کلان در کنگره آمریکا برای پروژه «براندازی نرم» در ایران گفت: به نظر من کنگره باید قانونی را تصویب کند که به راحتی بتوان از تظاهرکنندگان (آشوبگران) ایرانی حمایت کرد.مک کین در عین حال خواستار کمک معنوی(!) دولت آمریکا از آشوبگران نیز شده است



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید علی حسینی ( سه شنبه 88/10/1 :: ساعت 11:1 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تلاش ناموفق فتنه سبز در قم
ادعای سناتور جان مک کین:
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 8834
» درباره من

اندیشه آزاد
سید علی حسینی
چند سالی است که درایران فعالیتهای عظیمی در حال شکل گیری وراه اندازی است .اگر بخواهیم این گروههای سیاسی را موردتحلیل و بررسی قرار دهیم دستهای پشت پرده ای اشکار خواهد شدکه راه روشنی را پیش روی حقیقت طلبان وازادی اندیشان جوان ایرانی قرار خواهد داد.

» پیوندهای روزانه

پایگاه بلاغ [124]
پایگاه اباصالح [124]
پایگاه امام جواد علیه السلام [122]
پایگاه امام رضا علیه السلام [129]
پایگاه حوزه [96]
پایگاه امام علی علیه السلام [135]
[آرشیو(6)]

» آرشیو مطالب
چرا هتاکان امام را توبیخ نمی کنید؟!
اذعان یک سایت ضد انقلاب:
رویکرد جدید فتنه گران در مانده
ادامه گدایی های سبزی ها از غرب
نگرانی ضد انقلاب از ریزش در فرقه سبز
تسلیت کاخ سفید به مناسبت درگذشت آقای منتظری

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
کوثر قدر

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


















» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب