سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستودن بیش از سزیدن ، چاپلوسى کردن است ، و کمتر از آنچه باید درماندگى است یا رشک بردن . [نهج البلاغه]
اندیشه آزاد
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» نگرانی ضد انقلاب از ریزش در فرقه سبز

ریزش جنبش سبز" ترجیع بندکلام طیف های مختلف جریان فتنه سبز است. آن ها سعی در توجیه این واقعیت دارند.

حبیب ا... پیمان از حامیان موسوی و مخالفان دیرینه امام راحل به جای آن که به نقش شعارهای ساختارشکن و قداست ستیز این جریان در ریزش مستمر همراهان آن اذعان کند، می گوید: "نه این که خانواده ها از خود جنبش مأیوس شوند یا بخواهند  دیگر حمایت نکنند اما به هر حال جامعه ظرفیت محدودی برای دادن هزینه دارد." این سخن در حالی ابراز می شود که به گفته مدیر خبرگزاری ایرنا "برخی از اعضای کمیته ایثارگران ستاد موسوی به جایی رسیده اند که به افراد متصل به نظام می گویند شما بی عرضه اید که نمی توانید با این آدم (موسوی) برخورد کنید."

ضد انقلاب نیز دلواپس فرجام واکنش های غیرتمندانه مردم در قبال توهین به امام راحل در روزهای اخیر است. بنی صدر رئیس جمهور مخلوع در گفت و گو با رادیو فرانسه گفته است: هدف آن ها (نظام جمهوری اسلامی) این است که جنبش را بشکنند و نیروی محرکه آن را که دانشجویان به شمار می آیند در موضع دفاعی قرار دهند. محمد جعفری سردبیر روزنامه بنی صدر هم درباره رفتارهای منفعلانه سبزهای داخل در چند روز اخیر مثل بر دست گرفتن تصاویر امام راحل گفت: این روند به شدت فضا را ابهام آلود می کند. زیرا جنبش را به واکنش می کشاند و میان نیروهای متنوع داخل جنبش تضاد ایجاد می شود و این یعنی فرسایش جنبش." وی رفتارهای اخیر سبزهای داخل کشور را "نفی اصل ولایت فقیه توأم با تجدید بیعت با ولایت فقیه" خوانده و در عین حال گفته است: "اما اگر (حمایت از امام) به نفع جنبش است بهتر است یک دله شویم و این جام زهر را بنوشیم." ایی اظهارات در حالی بیان می شود که حزب مشارکت نیز در بیانیه ای به رغم سکوت رضایت آمیز چندماهه در برابر شعارهایی مثل "جمهوری ایرانی" تاکید کرد که خواسته ای جز نظر امام یعنی جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد ندارد.

احزاب و رسانه های همراه با فتنه سبز همچنین با پذیرش وقوع جسارت به تصویر امام راحل(ره) با تمسک به کلامی در دوران حیات حضرت امام که مردم را به عدم عکس العمل در قبال جسارت کنندگان دعوت می کرد، خواستار توقف اعتراضات مردم در این زمینه شده اند. حزب اعتماد ملی هم بدون اشاره به ادعاهای اولیه دبیر کل خود(کروبی) مبنی بر دروغ بودن وقوع چنین امری توهین به تمثال حضرت امام را تأسف انگیز، زشت، شنیع و اهانت آمیز توصیف کرد. گفتنی است این گستاخی بی شرمانه در اجتماعاتی صورت گرفت که کروبی آن ها را "اعتراضات واقعی و حقیقی مردم" نامیده بود. رفتارهای فرقه سبز به تدریج حالت طنزآلود به خود می گیرد. آن ها در روزهای اخیر در کنار شعار یا حسین میرحسین، شعار "یا مهدی شیخ مهدی" را ابداع کرده و در قالب پوسترهایی منتشر ساخته اند! کروبی و موسوی اصرار دارند که پس از چندماه آشوب طلبی فرقه سبز، اجازه راهپیمایی قانونی به آن ها داده شود!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید علی حسینی ( چهارشنبه 88/9/25 :: ساعت 1:52 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تلاش ناموفق فتنه سبز در قم
ادعای سناتور جان مک کین:
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 8861
» درباره من

اندیشه آزاد
سید علی حسینی
چند سالی است که درایران فعالیتهای عظیمی در حال شکل گیری وراه اندازی است .اگر بخواهیم این گروههای سیاسی را موردتحلیل و بررسی قرار دهیم دستهای پشت پرده ای اشکار خواهد شدکه راه روشنی را پیش روی حقیقت طلبان وازادی اندیشان جوان ایرانی قرار خواهد داد.

» پیوندهای روزانه

پایگاه بلاغ [124]
پایگاه اباصالح [124]
پایگاه امام جواد علیه السلام [122]
پایگاه امام رضا علیه السلام [129]
پایگاه حوزه [96]
پایگاه امام علی علیه السلام [135]
[آرشیو(6)]

» آرشیو مطالب
چرا هتاکان امام را توبیخ نمی کنید؟!
اذعان یک سایت ضد انقلاب:
رویکرد جدید فتنه گران در مانده
ادامه گدایی های سبزی ها از غرب
نگرانی ضد انقلاب از ریزش در فرقه سبز
تسلیت کاخ سفید به مناسبت درگذشت آقای منتظری

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
کوثر قدر

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


















» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب